قیمت ژل داخل برگ آلوئه ورا

قیمت ژل داخل برگ آلوئه ورا با توجه به حجم، نام برند، کیفیت محصول و درجه خلوص از پنجاه هزار تومان تا سیصد هزار تومان و یا حتی بیشتر متغیر است.

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت این ژل قیمت ارز می باشد که اگر با افزایش مواجه شود قطعا محصولات خارجی قیمت بالاتری نسبت به محصولات تولید داخل خواهند داشت.

ژل این گیاه کاربردهای زیادی دارد. آوئه ورا برای بخیه هم به کار میرود، به خاطر اینکه این ژل هم خاصیت مرطوب کنندگی دارد و هم دارای خاصیت تسکین دهنده می باشد و آنتی اکسیدان های موجود در آن باعث کاهش التهاب و قرمزی جای بخیه می شود.

آلوئه ورا برای تیرگی بدن هم بسیار مفید است. این ژل از طریق آنتی اکسیدان هایش سبب تنظیم تولید ملانین شده و تیرگی های ناحیه تناسلی و زانوها و غیره را از بین میبرد.

قیمت ژل داخل برگ آلوئه ورا

صرفه اقتصادی آلوئه ورا در چیست

صرفه اقتصادی آلوئه ورا در چیست پرورش این گیاه به خاطر وجود هزینه کم راه اندازی اولیه دارای سود خوبی برای کشاورزان است در نتیجه این گیاه صرفه اقتصادی بسیار خوبی دارد. از دیگر مواردی که باعث به صرفه شدن پرورش این محصول از لحاظ اقتصادی شده میتوان به مواردی از قبیل نیاز کم به آبیاری، نیاز نداشتن به کود و آفت کش ها و همینطور بی نیازی به ادوات کشاورزی گران اشاره کرد .

همچنین این گیاه به سبب اینکه توان رشد در زمین غیر حاصلخیز را هم دارد میتوان آن را در زمین های معمولی و از رده خارج شده هم کاشت و آلوئه ورای خوبی را هم در این جور زمین ها پرورش داد

. کشاورزان میتوانند این گیاه را با کمترین هزینه ها برای پرورش کشت داده و در عوض سودهای بسیار خوبی حاصل از فروش آن به دست آورند.

فروش ژل داخل برگ آلوئه ورا

فروش ژل داخل برگ آلوئه ورا فروش ژل داخل برگ آلوئه ورا از طریق سایت های معتبر و همینطور عطاری های سراسر کشور انجام می شود. محصولات بسیار زیادی از این گیاه ساخته شده اند که یا به صورت خوراکی و یا به صورت موضعی عرضه میشوند.

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این گیاه می باشد که هم این تولیدات را به مناطق مختلف ایران ارسال میکند و هم به کشورهای مختلف صادر میکند.

خواص بیشمار این گیاه سبب افزایش طرفداران زیادی شده است و چون این گیاه در تولید محصولات آرایشی و بهداشتی بسیار کاربردی است در نتیجه در کشورهای مختلف طرفداران بسیار زیادی دارد .

هر ساله میزان صادرات این محصول از ایران به کشورهای دیگر در حال افزایش است و به دلیل کارایی بسیار زیاد آن تقاضا هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور زیاد می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما