قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا در بازار داخلی

قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا در بازار داخلی متفاوت هست و با توجه به کیفیت برگ ها قیمت ها فرق می کند. از طرفی با توجه به خوراکی یا غیر خوراکی بودن برگها باز قیمتها متفاوت می شود. اخیرا آلوئه ورا بسیار پر طرفدار شده و مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است. دلیل این تمایل زیاد به این گیاه این است که بسیاری از خواص آن برای همه روشن شده است و متخصصان و کارشناسان زیادی مصرف آن را برای همگان توصیه کرده اند.

قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا در بازار داخلی

درجه بندی قیمت انواع برگ آلوئه ورا

درجه بندی قیمت انواع برگ آلوئه ورا برای درجه بندی قیمت انواع برگ آلوئه ورا باید به نوع و کیفیت برگها توجه کرد. این برگها با توجه به کیفیتی که دارند، قیمتهایشان متفاوت است. برخی از آنها تازه و دارای ژل زیاد هستند و برخی که کهنه تر هستند مقداری از ژل خود را از دست داده اند. بنابراین فرق می کند که چه کیفیتی دارند.

از طرفی همانطور که گفته شد خوراکی یا غیر خوراکی بودن آن ها بسیار اهمیت دارد. برگهایی که خوراکی هستند سبز و یک دست هستند و می توان ژل آنها را بعد از گرفتن تلخی آن در بعضی از انواع دسرها یا کمپوت یا به صورت شربت یا مربا آماده کرد و استفاده کرد. که خواص بیشماری هم دارد.

برگهایی که غیر خوراکی هستند، روی برگ خال های سفید رنگ وجود دارد و ژل این نوع از برگ ها اصلا نباید خورده شود. این نوع از برگها را بیشتر برای پوست و مو استفاده می شوند زیرا ژل این نوع از برگ ها بسیار برای پوست و مو مفید هستند و می توانند در زیبایی و بهبود مشکلات آنها تاثیر گذار باشند.

پر فروش ترین برگ آلوئه ورا در دی ماه گذشته

پر فروش ترین برگ آلوئه ورا در دی ماه گذشته این گیاه خانگی در بسیاری از خانه ها وجود دارد.به این صورت که در باعچه یا در گلدان کاشته و نگهدای می کنند و شرایط نگهداری از آن بسیار ساده است. پرفروش ترین برگ آلوئه ورا در دی ماه گذشته نوع غیر خوراکی این گیاه بیشتر به فروش رفته است به این دلیل که مصرف آن خیلی راحت هست.

برای مصرف غیر خوراکی این گیاه پر خاصیت، فقط کافیست که قسمت های خاردار برگ را از آن جدا کرده و برشی روی برگ بزنید و آن را کمی باز کنید تا ژل درون آن دیده شود بعد ژل را برداشته و روی پوست قرار می دهند و بعد از مدتی جذب پوست می شود.

همچنین برای رفع مشکل ریزش مو و همچنین شوره سر بسیار مفید است و به راحتی این ژل را روی سر می گذارند و پوست سر را به آن آغشته می کنند و بعد از مدتی سر را می شویند. به همین راحتی بسیاری از مشکلات پوست و مو با این گیاه دارویی رفع می شود.

از آنجا که مصرف خوراکی این گیاه کمی مشکل هست و برای تهیه شربت یا کمپوت به مقادیر بالایی ژل نیاز هست و خارج کردن مقدار زیاد ژل برای افراد خیلی ممکن نیست و همچنین گرفتن تلخی ژل هم برای همه آسان نیست لذا بیشتر افراد تمایل به استفاده از نوع خوراکی آن ندارند و این نوع گیاه بیشتر در صنعت استفاده می شود.

در کارخانجات تولید شربت آلوئه ورا یا سایر محصولات غذایی مربوط به این گیاه با استفاده از ماشین آلات به راحتی کارها را انجام می دهند و محصولات آماده شده خود را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این گیاه در صنعت تولید دارو و کرم هم بسیار کاربرد دارد و در داروهای خوراکی و غیر خوراکی زیادی استفاده می شود.

البته چون کارخانجات این گیاه اپارتمانی خشک را یا کشت می کنند یا به صورت فله و عمده خریداری می کنند برایشان بسیار با صرفه تر است.

راه های تجارت پر سود برگ آلوئه ورا مرغوب

راه های تجارت پر سود برگ آلوئه ورا مرغوب این روزها به دلیل مشتریان زیاد برگ های آلوئه ورا افراد زیادی شروع به کشت و تولید محصولات این ژل پر خاصیت کرده اند. این کار بسیار پرسود است و اشتغال زیادی برای جوانان ایجاد کرده است‌.

کشت و نگهداری این گیاه خیلی شرایط خاصی ندارد و حتی می توان آن را در آپارتمان هم به راحتی پرورش داد. برای فروش برگ ها هم به راحتی می توان آن را به عطاری ها و حتی مارکت های بزرگ عرضه کرد.

البته فروش این برگ ها به کارخانجات تولید محصولات دارویی و غذایی این گیاه هم بسیار سود آور خواهد بود.

این گیاه برای رشد به هوای گرم و مرطوب نیاز دارد اما در برخی از کشورها که اغلب اوقات هوای سردی دارند پرورش این گیاه ممکن نیست بنابراین صادرات این گیاه به این کشورها نیز بسیار تجارت پرسودی است.

فروش آنلاین آلوئه ورا یا محصولات مربوط به آن هم یکی دیگر از راههای تجارت پرسود با این گیاه فوق العاده است. افراد زیادی تمایل دارند که به راحتی و با اطمینان خرید خود را اینترنتی انجام دهند بنابراین با طراحی یک سایت خوب و با فراهم کردن برگهای با کیفیت و تازه می توان فروش پرسودی از راه آنلاین داشت.

همچنین می توان نمایندگی یکی از کارخانجات تولید محصولات غذایی یا دارویی این گیاه را گرفت و فروش خوبی داشت.

یکی دیگر از روشهای تجارت پرسود با این گیاه ، تولید بعضی از محصولات غذایی مرتبط با این گیاه و فروش آنها به صورت حضوری یا اینترنتی است البته بعد از اینکه مجوزهای بهداشتی لازم و مورد نیاز برای تولید محصولات خانگی را دریافت کردید.

قیمت عمده هر کیلو برگ آلوئه ورا در مراکز تهران

قیمت عمده هر کیلو برگ آلوئه ورا در مراکز تهران قیمت عمده این برگها بسیار مناسب تر از قیمت خرده فروشی آن می باشد.اما از آنجا که نگهداری این برگها بعد از چیده شدن دشوار است و مدت زیادی نمی توان آنها را نگه داشت بنابراین خرید عمده فقط برای فروشندگان این برگها و کارخانجات تولیدی محصولات مرتبط با این گیاه قابل انجام است.

قیمت عمده هر کیلو برگ آلوئه ورا در مراکز تهران متفاوت است و بسته به کیفیت برگها و نوع بسته بندی و فله بودن آنها قیمت تفاوت دارد.

برای خرید عمده این برگها مراکز خاصی در تهران و سایر شهرهای بزرگ وجود دارد که می توان با مراجعه به آنها خرید خود را با قیمت عمده و مناسب انجام داد.

البته همان طور که گفته شد نوع خوراکی این گیاه قیمت بالاتری دارد اگر چه تقاضای بازار برای نوع غیر خوراکی آن بیشتر است.

از آنجایی که این گیاه پر خاصیت این روزها مشتریان زیادی را به خود جذب کرده است می توان تجارت بسیار خوبی داشت و خرید و فروش بسیار بالا است. قیمت عمده این برگها بسیار برای خریداران به صرفه تر است و اکثر خریداران عمده این محصول تاجران این گیاه یا تولیدکنندگان محصولات مرتبط با این گیاه جادویی هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما