فروش ویژه ژل آلوئه ورا ارگانیک به قیمت خرید

از گیاهان دارویی که در برگ های پهن خود دارای مواد ژله ای بسیار ارزشمندی است و برای نظافت پوست و آبرسانی به آن کاربرد بسیار زیادی دارد آلوئه ورا را می توان نام برد که برای همه سازندگان محصولات آرایشی کاملا شناخته شده است؛ ژل آلوئه ورا ارگانیک به قیمت خرید توسط فروشنده معتبر آن به فروش می رسد و مشتری در فروش ویژه محصول به ارزانترین آن در انواع بسته بندی صادراتی دست خواهد یافت.فروش ویژه ژل آلوئه ورا ارگانیک به قیمت خرید

صفر تاصد فرایند تولید ژل آلوئه ورا در تهران

صفر تاصد فرایند تولید ژل آلوئه ورا در تهران

تولید ژل آلوئه ورا فرآیندی ساده دارد و نیاز به امکانات پیچیده برای انجام این کار نخواهد بود که در تهران و توسط تولید کننده برتر این محصول به صورت صنعتی و به شکلی کاملا بهداشتی انجام می شود و این محصول به صورت تیوپی یا در سایر بسته بندی ها در اختیار مشتری قرار می گیرد.

برای تولید این ژل به برگ های گیاه آلوئه ورا نیاز است و البته این نکته را باید در نظر داشت که گیاه آلوئه ورا رقم های بسیار زیادی دارد و همگی برای تولید این ژل مناسب نیستند چون در برخی گونه ها میزان بافت میان بافتی برگ ها بسیار کم است و در برخی این ماده ارزش درمانی و آرایشی ندارد.

پس از انتخاب بهترین گیاه و جدا کردن برگ های گوشتی آن، با استفاده از ابزارهای مخصوص اقدام به خارج کردن مایع میان بافتی می شود یعنی بافت ژله ای بین دو سطح برگ از آن خارج می گردد که البته گاهی بخشی از پوست نیز با آن جدا می شود و در این حالت باید آن را جدا کرد تا محصول به دست آمده صرفا از بافت درون برگی باشد.

ژل خارج شده از برگ را می توان مستقیما در ظرف های مخصوص قرار دارد یا این که مواد افزودنی دیگری را به آن اضافه کرد که البته باید توجه نمود این مواد باید گیاهی و کاملا ارگانیک باشد و قادر به ایجاد واکنش با ترکیبات ژل نبوده تا به این شکل به کیفیت نه تنها آسیبی وارد نکند بلکه مکمل مناسبی برای مواد مغذی موجود در آن باشد.

در روش تولید صنعتی، ژل های جمع آوری شده از برگ ها را در ابتدای خط تولید دستگاه بسته بندی قرار می دهند تا این محصول کاملا طبیعی بر اساس نیاز بازار در بسته بندی های مخصوص قرار گیرد و در حجم های مختلف به بازار عرضه شود.

آشنایی با آسانترین مسیر صادرات ژل آلوئه ورا

آشنایی با آسانترین مسیر صادرات ژل آلوئه ورا در دهه اخیر به دلیل بازار بسیار خوبی که برای ژل آلوئه ورا وجود دارد پرورش گیاه آلوئه ورا بسیار رایج شده و تقریبا در همه نقاط کشور این گیاه پرورش داده می شود تا جایی که به صورت گلخانه ای نیز انواع مختلفی از آن تولید می شود که بیشتر برای تولید ژل مورد استفاده قرار می گیرد و فراوانی تولید این محصول، زمینه صادرات آن به اکثر نقاط جهان را فراهم کرده است.

مسیرهای صادرات ژل آلوئه ورا بسیار متفاوت است و این محصول پس از بسته بندی در کارخانه علاوه بر عرضه در بازارهای داخل کشور، از طریق راه های مختلف به بازارهای خارج کشور راه می یابد و در این میان برخی مسیرهای صادراتی آسانتر هستند که با استفاده از آنها ژل سریعتر و ارزانتر به دست مشتری می رسند.

از آسانترین مسیرهای صادراتی برای ژل آلوئه ورا، راه های زمینی را می توان نام برد که از طریق آن امکان صادرات به چندین کشور و بازار مصرف مناسب برای این محصول وجود دارد و این راه ها در شمال، شرق و غرب کشور وجود دارد که استفاده از آنها باعث صرف کمترین هزینه برای صادرات می شود.

از مسیرهای آسان دیگر برای صادرات این ژل، مسیر دریایی را می توان مثال زد که نمونه واضح آن جنوب کشور است و صادرات از طریق دریاهای آزاد در این قسمت از کشور، امکان عرضه محصول به تمام نقاط جهان را با کمترین هزینه فراهم می کند.

هر چند مسیرهای ذکر شده سریع ترین ها راه های ارسال ژل ایرانی مذکور نیستند و مسیر هوایی گزینه مناسب تری برای ارسال فوری محصول به بازار است اما ارزان بودن آنها باعث شده نسبت به بقیه بسیار به صرفه بوده و در نهایت سود صادرات از طریق آنها نیز چندین برابر است.

عوامل موثر بر افزایش قیمت ژل آلوئه ورا

عوامل موثر بر افزایش قیمت ژل آلوئه ورا قیمت ژل آلوئه ورا در برند های مختلفی مانند شون هیچ گاه در کشور ما ثابت نبوده است که البته این مساله امری کاملا طبیعی است چون قیمت این محصول مستقیما تحت تاثیر نرخ گیاه آلوئه ورا است و نرخ این گیاه نیز به دلایل مختلف همچون افزایش هزینه های تولید سال به سال بیشتر می شود و این باعث افزایش نرخ و قیمت ژل مذکور می گردد.

قیمت این محصول بر اساس ارگانیک بودن آن نیز تغییر می کند و این نوع محصول معمولا دارای قیمت بالاتری است در حالی که نمونه های کم کیفیت یا غیر ارگانیک دارای قیمت پایین تری هستند بنابراین خالص بودن محصول دلیلی برای افزایش قیمت آن است.

میزان صادرات عامل بسیار مهم دیگری است که باعث نوسانات قیمت در این ژل می شود یعنی با افرایش صادرات روند افزایشی در قیمت این محصول رخ می دهد و این مساله به خصوص در زمان هایی که ارزش پول ملی کاهش می یابد بیشتر است همچنین افزایش نرخ تورم نیز دیگر عامل بالارفتن قیمت آن است.

برای این محصول از انواع بسته بندی ارزان و گران قیمت استفاده می شود و این مساله به طور مستقیم بر قیمت نهایی ژل تاثیر می گذارد یعنی استفاده از بسته بندی گران قیمت باعث افزایش نرخ ژل آلوئه ورا می شود.

عرضه ژل آلوئه ورا ارگانیک در معتبرترین مراکز

عرضه ژل آلوئه ورا ارگانیک در معتبرترین مراکز معتبرترین مراکز عرضه ژل آلوئه ورا ارگانیک در کشور اقدام به فروش عمده این محصول با نرخ مناسب کرده اند و مشتریان از طریق آنها به بهترین این ژل دسترسی خواهند داشت به گونه ای که با خیال آسوده برای صادرات آن نیز می توانند برنامه ریزی انجام دهند.

عرضه ژل مذکور در این مراکز با بسته بندی های بسیار شیکی انجام شده تا از این طریق به خریدار محصول و به خصوص صادر کننده آن کمک کند تا راحت تر آن را در بازارهای داخل و خارج به فروش برساند و بدون سود سود حاصل از آن نیز بسیار بیشتر خواهد شد.

عرضه محصول از طریق این مراکز و در فضای مجازی نیز انجام می شود که یکی از مناسب ترین روش ها برای فروش است و به این شکل با ارتباط آنلاین و لحظه ای با فروشنده نیز امکان خرید فراهم می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما