خرید و فروش گیاه آلوئه ورا

خرید و فروش گیاه آلوئه ورا از طریق این نمایندگی با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه امکان پذیر می باشد زیرا این نمایندگی تمامی محصولات خود را بدون دخالت و حذف واسطه به فروش می رسانند. تا کنون نام آلوئه ورا را در قسمت های مختلف خوراکی و دارویی شنیده اید و با استفاده های مختلف این ماده اعجاب انگیز آشنا شده اید. ولی نکته جالب این جاست که آلوئه ورا اصلی در واقع یک گیاه می باشد و تمام موادی که با آن سر و کار داریم، از گیاه آلوئه ورا تولید خواهند شد.

خرید گیاه آلوئه ورا

فروش گیاه آلوئه ورا

خواص گیاه آلوئه ورا به قدری زیاد می باشد که در سرزمین های دیگر به آلوئه ورا، گیاه ملکه یا گیاه جادویی می گویند و ساختار گیاه آلوئه ورا به گونه ای است که از ۹۶ درصد آب تشکیل شده است و ما بقی آن سرشار از اسید های چرب، چربی های ضروری و آمینو اسید ها، پروتئین ها و انواع ویتامین ها، آنزیم، املاح و گلیکوپروتئین می باشد. و هر کدام از این مواد موجود در آلوئه ورا منجر به خواص دارویی جداگانه ای می شوند و به همین علت گیاه آلوئه ورا در پزشکی اهمیت بالایی دارد.

البته به غیر از مصارف زیبایی، دارویی و پزشکی که از گیاه آلوئه ورا نام بردیم، از آن برای مصارف روزانه هم می توان استفاده نمود و کاربردهای خانگی زیادی خواهد داشت، به طوری که برگ آلوئه ورا را می توانیم از داروخانه ها یا عطاری ها تهیه کرده و به صورت روزانه از مواد داخلی برگ آلوئه ورا استفاده نماییم.

در حقیقت مواد درونی برگ گیاه آلوئه ورا، از دو بخش ژل و لاتکس تشکیل شده است. به مایعی که از وسط برگ گیاه آلوئه ورا خارج می شود، ژل آلوئه ورا می گویند، که دارای خاصیت خوراکی، آرایشی و دارویی بوده و این ماده ژله ای رنگ، سفید و شفاف می باشد.

و اما بین ژل سفید رنگ آلوئه ورا و برگ سبز رنگ گیاه، ماده ای زرد رنگ وجود دارد، که به آن لاتکس می گویند و از لاتکس برای خواص درمانی زیادی استفاده می شود، ولی قبل از مصرف باید به دوز آن توجه ویژه نماییم، زیرا مصرف بیش از اندازه آن، ممکن است اثرات نامطلوبی داشته باشد.

هم چنین از گیاه آلوئه ورا به عنوان زینت دهنده ی منازل هم استفاده می کنند و حتی در زمان های قدیم هم برگ آلوئه ورا را بر سر در منازل حجاجی که از مکه بر می گشتند، آویزان می کردند.

خرید و فروش گیاه آلوئه ورا

خرید گیاه آلوئه ورا

از دیگر مزایای گیاه آلوئه ورا، جنبه های تجاری و اقتصادی آن می باشد و از آن جایی که کاشت و رویش این گیاه بسیار آسان بوده و برای پرورش آن نیاز به آبیاری زیادی نیست، بنابراین از آن می توان به عنوان یک شغل پر درآمد یاد کرد.

در ابتدا خوب است بدانید که گیاه آلوئه ورا دارای دو نوع زینتی و دارویی می باشد که همواره نوع دارویی آن بسیار پر کاربردتر می باشد و از آن برای تولید مواد مختلف دارویی استفاده می نمایند که البته استفاده از اصلی مربوط به قسمت برگ این گیاه می باشد که حاوی ماده شفاف سفید رنگی می باشد.

برگ های آلوئه ورا اصل که دارای کیفیت بالایی می باشند همواره برای تولید ژل آلوئه ورا به کارخانه انتقال داده می‌شود البته دیده می‌شود که این برگها در سطح بازار برای مصارف دارویی نیز به صورت جزئی به فروش می رسند که هدف اصلی استفاده از آنها مربوط به ژل درون آنها می باشد.

انواع برگ آلوئه ورا از نظر داشتن درجه کیفیت با هم دارای تفاوت‌هایی می‌باشد و مسلماً هرچه که این برگ ها دارای مرغوبیت بالاتری باشند و دچار خرابی و آفت زدگی نباشند میزان ژل موجود در آنها نیز بیشتر خواهد بود و از هر کدام از این برگ ها می توان حجم بیشتری ژل آلوئه ورا را استخراج کرد.

برگ های آلوئه ورا معمولاً دارای طول زیادی می باشند و همین طور دارای قطر متفاوتی هم می باشند افزون بر این موارد باید دانست که در اطراف حاشیه این برگ ها خارهای بسیار ریزی وجود دارد که غیر قابل استفاده می باشند.

انواع برگ تازه آلوئه ورا در ابعاد و اندازه‌ مختلف دارای ژل شفافی می‌ باشند که استفاده از آن دارای فواید بسیار زیادی برای پوست می باشد. از برگ تازه این محصول در صنعت آرایشی و بهداشتی انواع شامپو و کرم ها تهیه می شود.

محصولات فرآوری شده از برگ این گیاه نقش بسیار مهم و پررنگی در حفظ سلامتی و شادابی پوست، مو ایفا می کنند. برگ تازه گیاه دارای مواد قندی، کلسیم، منیزیم، پتاسیم انواع ویتامین ها و… است. در صنایع غذایی به علت دارا بودن مواد مغذی از این محصول، نوشیدنی و دیگر مواد نوشیدنی را تولید می کنند.

گیاه آلوئه ورا

گیاه آلوئه ورا

استفاده از ژل شفاف موجود در برگ تازه این گیاه به صورت نوشیدنی سبب تحریک کلاژن سازی در پوست می شود و به جوان سازی و شادابی آن کمک فراوانی می‌ کند. برای جلوگیری از پیری زودرس استفاده از محصولات فرآوری شده آن بسیار توصیه می شود.

خرید عمده برگ تازه آلوئه ورا به دو روش معمول اینترنتی و حضوری امکان پذیر است. در خرید اینترنتی مشتریان می توانند از راه دور سفارش خود را ثبت کنند و پس از دو یا سه روز کاری آن را درب مکان مورد نظر ثبت شده هنگام سفارش، دریافت نمایند.

مزایای دیگری که سبب شده است تعداد بسیار زیادی از مشتریان به خرید از این شیوه روی آورند، امکان ثبت سفارش بدون اتلاف وقت و هدر رفتن انرژی با کاهش در هزینه رفت و آمد همراه است. به عبارت دیگر می‌ توان اینگونه بیان کرد، این شیوه از خرید دارای صرفه اقتصادی نیز می باشد.

لازم به ذکر است، خرید و فروش عمده برگ آلوئه ورا علاوه بر صرفه اقتصادی زیادی که برای خریداران دارد، دارای گردش مالی بالایی برای عرضه کننده است. قیمت آلوئه ورا در خرید عمده بسیار مناسب تر از خرید جزیی آن می باشد.

در حال حاضر صادرات آلوئه ورا اصل در بسیاری از نقاط مختلف کشور ما به فراوانی انجام می گیرد چرا که به دلیل مصارف متعدد از این گیاه دارویی تولید آن به یکی از مشاغل پر درآمد تبدیل شده است و تولید کنندگان همواره سعی بر آن دارند که بر کیفیت آلوئه ورا تولیدی خود بیفزایند.

علاوه بر صادرات برگ آلوئه ورا به صورت داخلی باید دانست که حجم زیادی از تولید این گیاه دارویی هر ساله به برخی از کشورهای متقاضی همسایه نیز صادر می گردد که به دلیل داشتن کیفیت بالا و قیمت مناسب همیشه تقاضای خرید خارجی زیاد بوده و این ویژگی باعث افزایش صادرات می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما