خرید عمده ژل آلوئه ورا 99 درصد با پایین ترین قیمت

گیاه آلوئه ورا یکی از معجزات طبیعت است. ماده ژلاتینی موجود در برگ این گیاه، علاوه بر آبرسانی و رفع چین و چروک، برای درمان انواع مشکلاتی پوستی بسیار مفید بوده به همین دلیل در ساخت برخی محصولات بهداشتی و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. ژل های آلوئه ورا با درصدهای متفاوت و در میل های متنوع عرضه می شوند. برای خرید ژل آلوئه ورا 99 درصد با پایین ترین قیمت باید به مراکز فروش عمده یا فروشگاه های بزرگ عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مراجعه کنید.

خرید عمده ژل آلوئه ورا 99 درصد با پایین ترین قیمت

بررسی انواع قیمت ژل آلوئه ورا در بازار داخلی

بررسی انواع قیمت ژل آلوئه ورا در بازار داخلی آیا شما هم جزء کسانی هستید که همواره نگران شادابی و طراوت پوستشان هستند؟ این امر امروزه به یکی از بزرگترین و مهمترین دغدغه های زندگی در سراسر دنیا تبدیل شده است. پوست همواره در معرض آسیب های محیطی قرار دارد. علاوه بر این با بالا رفتن سن، حالت ارتجایی خود را از دست داده و چین و چروک هایی ظاهر می شود که موجب کاهش زیبایی و از بین رفتن طراوت چره می شود.

ژل گیاه آلوئه ورا با خواص بی نظیر، بهترین گزینه برای حفظ نشاط، سلامت و درمان آسیب های پوستی است؛ اگزما، آفتاب سوختگی، التهاب، خارش، سوزش و …، از جمله مواردی است که با این ژل تا حدود زیادی قابل درمان است.

این ژل ها با قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. در بررسی انواع قیمت ژل آلوئه ورا در بازارهای داخلی، موارد زیر قابل توجه هستند:

۱_ درصد غلظت ژل: غلظت به کار رفته در تولید محصول، بر کیفیت و میزان قیمت تاثیر به سزایی دارد؛ هرچه غلظت بالاتری داشته باشد، از کیفیت بهتری برخوردار است.

۲_ استفاده از برگ های جوان آلوئه ورا: ژل موجود در برگ های جوان، شفاف تر و از خواص درخشندگی بیشتری برخوردارند.

۳_ شکل و حجم بسته بندی ها: این هم از عوامل مهم در میزان قیمت عرضه شده می باشد. این بسته ها با میل های متفاوت در بازار موجودند. عوامل دیگری چون هزینه کارگر و بهای ارز نیز از مهمترین گزینه های تاثیرگذار در این زمینه به شمار می روند.

به دلیل خواص ویژه این گیاه و تقاضای زیاد بازار، متاسفانه موارد تقلبی هم فراوان به چشم می خورند. برای اطمینان از اصل بودن کالا حتما از برندها و فروشگاه های معتبر خرید کنید.

آشنایی با صفر تا صد صادرات ژل آلوئه ورا تیوپی

آشنایی با صفر تا صد صادرات ژل آلوئه ورا تیوپی در طب سنتی ایران گیاه الوئه ورا به صبر زرد، شبیان یا شاخ بزی شناخته می شده و برای درمان بسیاری از امراض مورد استفاده قرار می گرفته است. در سال های اخیر تجارت گیاه آلوئه ورا و فرآورده های آن به یکی از موارد پرسود در بازارهای جهانی تبدیل شده است. انواع ژل، کرم، لوسیون و… از جمله این مواردند.

ژل های آلوئه ورا به صورت کاسه ای و تیوپی در بازار موجود است. مدل تیوپی به دلیل راحتی بیشتر در موقع حمل و استفاده، طرفداران بیشتری دارد.

در کشور ما به جهت وجود مناطق آب و هوایی مناسب برای کشت آلوئه ورا، تولید آن بیشتر از نیاز داخلی بوده و در نتیجه به کشورهای خارجی صادر می شود. صادرات ژل آلوئه ورا یا به صورت فله ای و یا به صورت بسته بندی شده انجام می شود. ژل های تیوپی هم جزء اقلام بسته بندی صادراتی می باشند.

کشورهای ترکیه، ارمنستان، امارات، روسیه و …، از مقاصد صادراتی به شمار می روند. این صادرات یا به صورت مستقیم توسط تولیدکننده و یا توسط شرکت های بازرگانی انجام می پذیرد. این مراکز با بهره گیری از افراد خبره، نیاز بازارهای مختلف را شناسایی کرده و سپس اقدام به فروش تولیدات داخلی می نمایند.

3نکته مهم هنگام خرید ژل آلوئه ورا خارجی

3نکته مهم هنگام خرید ژل آلوئه ورا خارجی استفاده از گیاه آلوئه ورا در درمان انواع بیماری ها، از قدیم الایام رایج بوده است. مطالعات تاریخی نشان می دهد قدمت آن به ۳۵۰۰ سال قبل از میلاد مسیح برمی گردد. مردم مصر باستان، که اولین مصرف کنندگان این گیاه معجزه گر به شمار می روند، به خوبی به فواید آن آشنا بوده و در درمان بیماری های مختلف به کار می بردند. علاوه بر موارد درمانی و آرایشی، انواع خوراکی و نوشیدنی آن نیز به صورت نوشیدنی یا کمپوت موجود است.

ژل های آلوئه ورا به صورت خام و با خرید از عطاری ها یا فرآوری شده به شکل ژل، لوسیون، کرم … تولید شده در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر تولیدات داخلی، نمونه های خارجی فراوانی نیز در بازار عرضه می شوند. مارک های آوند، سینره و سی گل از تولیدات داخلی و برندهای باباریا، فوراور لیونیگ و سیلور از محصولات با کیفیت وارداتی هستند.

با توجه به استقبال گسترده از گیاه آلوئه ورا در جهان، همواره امکان موارد سودجویی وجود دارد. برخی تولیدات بی کیفیت خارجی با سوء استفاده از عدم آگاهی مردم و با به کاربردن اسانس و ترکیبات شیمیایی نه چندان مناسب، با قیمت ارزان تر در بازار به چشم می خورند.

در هنگام خرید برندهای خارجی باید نکاتی چند را مورد توجه قرار داد؛ محصول ارائه شده باید دارای تائیدیه های لازم از سازمان های غذایی و دارویی مربوطه باشند، همچنین ترکیبات موجود در محصول باید به طور دقیق در روی آن درج شود (تاریخ تولید و انقضاء و موارد مصرف یا منع مصرف هم مشخص شده باشد) و ذکر نظر مشتریانی که قبلا این محصول را مورد استفاده قرار دارند، بهترین راهنما برای خریداران جدید می باشد.

برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، همواره از برندهای معروف و مراکز معتبر خرید کنید. این عرضه کنندگان محصولات خود را یا به صورت مستقیم و یا از طریق فروش اینترنتی در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

فروش ژل آلوئه ورا 99 درصد با تضمین کیفیت

فروش ژل آلوئه ورا 99 درصد با تضمین کیفیت از آنجایی که وسایل آرایش و بهداشتی ارتباط مستقیم با پوست داشته و عدم توجه به کیفیت آن، سلامت و زیبایی پوست شما را شدیداً به خطر می اندازد، باید برندهایی را مورد استفاده قرار دهید که همواره کیفیت محصولات خود را تضمین می کنند.

همانطور که در مطالب گذشته عنوان شد، تولیدکنندگان معتبر داخلی و خارجی، انواع محصولات خود از جمله ژل تیوپی آلوئه ورا ۹۹ درصد را با استفاده از مواد اولیه درجه یک، با بهره گیری از تجهیزات مدرن، نیروی کار متخصص و مطابق استانداردهای روز دنیا تولید می کنند.

شرکت های بازرگانی، معروف ترین برندهای خارجی را که کیفیت آن ها از طرف مصرف کنندگان در سراسر دنیا تایید شده وارد و در سطح کشور عرضه می کنند. تولیدات داخلی هم که در متون بالا به چند مورد آن اشاره کردیم، با اطمینان از تولیدات خود همواره کیفیت و مرغوبیت کالاهای تولیدی خود را تضمین می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما