خرید برگ آلوئه ورا عمده و کاربرد آن در طب سنتی و محصولات غذایی

برگ آلوئه ورا عمده جزو یکی از انواع گیاهان دارویی است که علاوه بر داشتن ظاهری زیبا و خواص درمانی بسیاری دارد و کاربرد آن در طب سنتی اثبات شده می باشد، این گیاه به روش های گوناگون قابل استفاده بوده و حتی در برخی از ترکیبات محصولات غذایی هم مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین با مصرف آن می توانید سلامت خود را تضمین نمایید. گزنه خشک شده یکی از گیاهان چندین ساله است که خواص دارویی بسیاری دارد و با نام علمی اورتیکا دیوئیکا شناخته می شود و دارای محبوبیت زیادی می باشد.

خرید برگ آلوئه ورا عمده

خرید برگ آلوئه ورا عمده

برگه آلوئه ورا جزو یکی از گیاهان با خاصیت است که دارای فواید بسیار زیادی جهت درمان بسیاری از بیماری‌ها است، این محصول می‌تواند به روش های گوناگون استفاده گردد، برگ های آلوئه ورا به صورت بلند، ضخیم و گوشتی می باشد، رنگ آن سبز بوده و درون آن مملو از ژل می باشد که می توانیم آن را خارج کرده و استفاده کنیم و از فواید آن بهره مند شویم.

قابل ذکر است که ما به عنوان یکی از مراکز بزرگ که در زمینه تولید انواع و اقسام گل و گیاه فعالیت داریم از دیرباز گیاهان گوناگون چه در زمینه زینتی و چه در زمینه درمانی را پرورش داده ایم و روانه بازار کرده ایم بنابراین شما می توانید جهت خرید برگ آلوئه ورا به صورت عمده مستقیماً از طریق مرکز ما اقدام نمایید و آن را با حذف واسطه ها همراه با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب خریداری کنید.

همان طور که گفتیم برگ آلوئه ورا سرشار از خواص مختلف بوده و می تواند جنبه درمانی هم داشته باشد، در این بخش به برخی از خواص آلوئه ورا اشاره می کنیم:

  • می توانیم از ژل آلوئه ورا برای تقویت و رشد مو و در نهایت حفظ سلامتی مو استفاده کنیم بنابراین افرادی که دچار ریزش های زیادی در ناحیه موی سر هستند می توانند از این محصول استفاده کنند و از ریزش مو جلوگیری نمایند و دلیل این امر مهم این است که ژل آلوئه ورا دارای آنزیمی است که می‌تواند به عنوان محرک رشد مو می باشد همچنین از آلوئه ورا می توانیم برای درمان خارش پوست سر هم استفاده کنید زیرا این محصول سرشار از ویتامین‌ها و مواد مغذی است بنابراین به کمک این ژل می توانیم به رشد مجدد مو کمک نماییم.
  • آلوئه ورا سرشار از آنزیم های است که می تواند کمک زیادی به نابودی عفونت های موجود در دستگاه ایمنی بدن کند و سبب تقویت سیستم ایمنی شود این محصول می‌تواند خاصیت ضد التهابی و ضد قارچی برای بدن داشته باشد و از این رو می تواند سبب شود که بدن کمتر به بیماری های مختلف مبتلا شود.
  • برگ آلوئه ورا خاصیت ضد التهابی و ضد ویروسی دارد و می‌تواند جهت درمان تبخال استفاده شود و همچنین قابل ذکر است که ویتامین های گروه b و ویتامین c موجود در این گیاه می تواند به درمان تبخال می تواند کمک کند.
  • استفاده از ژل آلوئه ورا می‌تواند کمک زیادی به پاکسازی و از بین بردن آکنه و جوش های موجود بر روی سطح پوست نماید، قابل ذکر است که امروزه در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی از این نوع ژل استفاده می‌شود.
  • و…

هرچند که برگ آلوئه ورا دارای خواص بسیار زیادی است، اما این محصول هم ممکن است مانند سایر محصولات موجود در بازار دارای عوارض بوده و خطراتی برای بدن در پی داشته باشد بنابراین افرادی که نسبت به مصرف برگ آلوئه ورا آلرژی دارند و دچار تحریکات پوستی و غیره می شوند بهتر است که هرگز از این محصول استفاده نکنند تا دچار عوارض مختلف نشوند.

برخی از معایب برگ آلوئه ورا عبارتنداز:

  1. مصرف آلوئه ورا سبب کاهش شدید قند خون می گردد و بنابراین افراد دیابتی هستند و یا از آن استفاده می کنند حتماً باید برای مصرف آن را با پزشک خود مشورت کنند.
  2. آب موجود در آلوئه ورا خاصیت ملینی دارد، بنابراین ممکن است عملکرد روده را مختل کنند که باعث ایجاد سندروم روده تحریک پذیر شود و یا حتی آن را تحریک کند، بنابراین چنانچه علائمی دیدید مصرف آن را متوقف کنید.
  3. مصرف برگ آلوئه ورا در برخی از افراد ایجاد سردرد های ناگهانی و خستگی های مفرط می شود زیرا این محصول ممکن است شدن سطح پتاسیم موجود در بدن شود و ضربان قلب را افزایش دهد و باعث گرفتگی عضلات شود.

قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا

قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا

با توجه به وجود تغییرات دائمی انواع و اقسام گیاهان دارویی در بازار نمی توانیم قیمت هر کیلو برگ آلوئه ورا عمده را به صورت دقیق و ثابت تعیین کنیم ولی شما خریداران محترم جهت اطلاع از قیمت های تقریبی این محصول می توانید با مرکز ما در تماس باشید و ضمن دریافت اطلاعات و راهنمایی های دقیق، از قیمت ها مطلع شوید. هل اکبر بنفش 100 گرمی، جزو مرغوب ترین و خوش عطر ترین ادویه های جهان بوده و آن را ملکه تمام ادویه ها می دانند.

برای آنکه بتوانیم برگ آلوئه ورا را در شرایطی بهترین پرورش دهیم و کیفیت این محصول را افزایش دهیم بهتر است که شرایط نگهداری از آن را به طور دقیق تر انجام دهیم تا بازدهی بهتری داشته باشیم. برخی از روش های نگهداری این گیاه عبارتند از:

  • گیاه آلوئه ورا علاقه زیادی به نور آفتاب به صورت غیر مستقیم دارد زمانی که گیاه آلوئه ورا را به صورت غیر مستقیم در معرض نور قرار می دهیم این گیاه رشد بهتری دارد اما توجه کنید که نور مستقیم خورشید بیش از حد نباشد زیرا برگ های این گیاه می سوزد.
  • بهترین دما برای نگهداری این گیاه بین ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتی گراد می باشد از این رو گرما و سرمای زیاد باعث صدمه زدن به بافت آلوئه ورا می‌شود بنابراین بهترین زمان رشد آلوئه ورا یا در بهار و تابستان می باشد.
  • این گیاه به آبیاری زیادی نیاز ندارد بنابراین بهتر است که اجازه دهید سطح خاک آن کامل خشک شود و سپس آن را آبیاری کنید.
  • بهتر است گلدانی را که برای کاشت آلوئه ورا انتخاب می کنیم دارای زهکشی خوبی داشته باشد و خاک آن مناسب باشد و بتواند برای پرورش آلوئه ورا مفید واقع شود.

برای تکثیر گیاه آلوئه ورا می توانیم از روش پاجوش و یا برگ، آن گیاه را اضافه کنیم اما بهترین روش همان روش پاجوش است، بنابراین بهتر است که پس از رشد پاجوش ها آن را به آرامی از گیاه جدا کنید و در گلدان جدید بکاریم، پس از مدت زمان کوتاهی گیاه ریشه می زند و به صورت مستقل شروع به رشد می کند.

امروزه از گیاه آلوئه را فرآورده هایی به صورت نوشیدنی، ژل و… تولید می کنند که همگی این محصولات دارای خواص زیادی هستند و می توانند به حفظ سلامتی بدن کمک نمایند و حتی خوب است که بدانید فواید این گیاه در طب سنتی هم اثبات شده است.

خرید برگ آلوئه ورا عمده و کاربرد آن در طب سنتی و محصولات غذایی

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما