حراج 50 درصدی برگ گل آلوئه ورا با بهترین کیفیت

برگ گل آلوئه ورا پر از خواص است که یکی از محبوب ترین خواص آلوئه ورا برای پوست و مو می باشد. برگ گل آلوئه ورا در آب و هوای گرم و خشک رشد می کند و در هند، آفریقا و سایر مناطق کشاورزی نیز تولید می شود. آلوئه ورا ریشه ندارد یا ریشه بسیار کوتاهی دارد، برگهای آن بلند، متراکم و سبز رنگ است. از این رو حراج 50 درصدی برگ گل آلوئه ورا با بهترین کیفیت باعث شده که مشتریان زیادی اقدام به خرید این محصول نمایند و رشد فروش بالایی نیز داشته باشد.

حراج 50 درصدی برگ گل آلوئه ورا با بهترین کیفیت

کشورهای خریدار عمده گیاه آلوئه ورا

کشورهای خریدار عمده گیاه آلوئه ورا آلوئه ورا یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی است که برای هزاران سال توسط بشر استفاده می شود. با توجه به ارزش ویژه این گیاهان دارویی، شرکت ما برای صادرات این محصول ارزشمند به کشورهای همسایه فعالانه تلاش می کند. برگ آلوئه ورا با کیفیت بالا به روسیه، کویت، هند، عمان، چین و سایر کشورها صادر می شود به طوری که خریدار عمده گیاه آلوئه ورا را می توان بیشتر کشورهای همسایه و حتی کشورهای اروپایی دانست.

برگ خای آلوئه ورا بسته بندی شده فروخته می شوند به طوری که آلوئه ورا یکی از مهمترین گیاهان دارویی است که در ایران تولید و عرضه می شود. علاوه بر برگ آلوئه، ژل، عرق، اسانس و پودر این محصول نیز مورد تقاضای خریداران خارجی است. بنابراین با تولید محصولات این کارخانه و فروش آنها به خریداران سایر کشورها، می توان نرخ ارز را در ایران تقویت کرد و رونق اقتصادی ایجاد کرد.

خوشبختانه تعدادی کارخانه فرآوری در کشورمان برای تولید عصاره آلوئه ورا، عرضه مشتقات با بهترین کیفیت به بازار داخلی و صادرات آنها احداث شده است. برگ‌ها و ژل‌های آلوئه‌ورا در مقایسه با سایر محصولات، بیشترین حمل‌ونقل را دارند. آلوئه ورا دارای دو فرم کامل و برگ های جدا شده است. با این حال، از برگ های گل زینتی این محصول تمیز اغلب برای صادرات استفاده می شود. زیرا خریداران خارجی محصولات خود را از این طریق تقاضا می کنند و هر صادرکننده ای باید مطابق میل مشتری محصول خود را عرضه کند.

برگ های آلوئه ورا عالی و ارگانیک علاوه بر بازار داخلی به کشورهای دیگر صادر می شود. جمعیت هدف برگ های آلوئه ورا ایرانی کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی هستند و مناطق اصلی خلیج فارس شامل کویت، قطر، امارات متحده عربی و عمان است. این مکان ها نزدیک به ایران هستند و مراکز اصلی بازار آلوئه ورا به شمار می ایند اگر شما یکی از صادرکنندگان این محصول هستید می توانید با ما تماس بگیرید و بهترین برگ آلوئه ورا را سفارش دهید.

دسته بندی انواع آلوئه ورا از نظر قیمت

دسته بندی انواع آلوئه ورا از نظر قیمت عصاره آلوئه ورا را می توان به دو نوع تقسیم کرد.

  • آلوئه ورا خوراکی است و خواص درمانی دارد و دارای برگهای سبز پهن، گلهای زرد، برگهای بسیار ضخیم، خارهای فراوان و به طور کلی ساختاری شبیه گل رز دارد و دور برگها گرد می روید.
  • عصاره آلوئه ورا غیر درمانی، غیر سمی و برای این نوع استفاده نامناسب است. لکه های شکسته روی برگ ها وجود دارد و ضخامت برگ ها کمتر از شکل خوراکی آلوئه است. گلهای این گیاه به رنگ نارنجی، نوع رویش آن نسبت به سایر گونه ها متمرکزتر است و در بهار و تابستان رشد می کنند.

انواع مختلفی از آلوئه وجود دارد که عبارتند از:

  1. آلوئه ورا درختی: این نوع از آلوئه ورا برگ های بلند و باریک دارد که در آفریقای جنوبی رشد می کند و نیازی به مراقبت زیادی ندارد. شاخ و برگ بز بلند و کوتاه با شیارهایی در وسط نیز می باشد.
  2. آلوئه ورا سایز متوسط: این نوع از آلوئه ورا با برگ‌های سبز روشن، رگه‌های ریز، رگبرگ‌های رنگ پریده به شکل بریده بریده یا کرم رنگ است.
  3. برگ ها سفید و سبز تیره با رگه ها، لبه های آن دندانه دار است و گیاه آلوئه شاخ بزی در اوایل بهار شکوفا می شود، این گیاه باید از نور مستقیم خورشید و آب محافظت شود. باعث پوسیدگی آنها می شود.
  4. برگ‌های آلوئه وراباکیفیت دارای برگ‌های سبز خاکستری با لبه‌های دندانه‌ای صورتی است، گل‌های آن لوله‌ای، زرد، در تابستان رشد می‌کنند و خواص درمانی دارند.

هر آنچه صادرکننده آلوئه ورا باید بداند

هر آنچه صادرکننده آلوئه ورا باید بداند تجار ایرانی صادرات برگ تازه آلوئه ورا را به کشورهای همسایه عمان، ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، آلمان، چین و روسیه و حتی به کشورهای اروپایی افزایش داده اند. سطح کشت آلوئه ورا افزایش یافته و افراد بیشتری در این کار مشغول شده اند که تولید برگ آلوئه ورا را به میزان قابل توجهی افزایش داده است. این امر باعث شد تا بازرگانان این محصول را به کشورهای دیگر صادر کنند.

برگ آلوئه ورا و سایر محصولات به عراق، چین، افغانستان، هند، کشورهای مستقل مشترک المنافع و کشورهای دیگر صادر می شود. آلوئه ورا یک گیاه باغی و گلخانه ای است که هر گلخانه و مزرعه ای می تواند مقدار مشخصی از این گیاه را تولید کند. از سوی دیگر، چون صادرات اغلب زیاد است، باید از دو یا چند گیاه مزرعه برای صادرات استفاده شود.

برای تسهیل فرآیند صادرات، بهتر است برگ آلوئه را از عرضه کننده به صورت عمده خریداری کنید و با هم خریداری کنید تا مجبور به جمع آوری محصولات از مزارع مختلف نباشید. شما می توانید جدیدترین مدل های آلوئه ورا را با نازلترین قیمت از فروشگاه ما خریداری کنید.

فروشگاه ما یک فروشگاه بزرگ است که انواع گیاهان آلوئه ورا را به فروش می رساند. ما محصولات خود را با کمترین قیمت موجود در فروشگاه های آنلاین به فروش می رسانیم. اگر می خواهید با یک خرید مشتری دائمی فروشگاه ما شوید. شما می توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر اساس آخرین لیست محصولات خرید کنید.

توزیع مستقیم برگ گل آلوئه ورا در ایران

توزیع مستقیم برگ گل آلوئه ورا در ایران توزیع آلوئه ورا زینتی در مراکز و بازارهای مختلف فعال در این زمینه به روش های مختلف توسط بهترین و پرفروش ترین ها و فروشندگانی که امروزه اغلب برای توزیع این نوع گیاه استفاده می شود انجام می شود. یکی از متداول ترین و محبوب ترین روش ها برای مشتریان، توزیع مستقیم یا بدون واسطه است.

در مورد روش توزیع مستقیم به دلیل عدم وجود واسطه تمام هزینه های اضافی به طور کامل حذف شده و قیمت محصول مورد نظر به میزان قابل توجهی کاهش می یابد اما امروزه فروشندگان برگ آلوئه ورا اغلب از این روش توزیع برای جذب بیشتر استفاده می کنند که باعث شده رشد فروش خود را به طور چشمگیری بالا ببرند از این رو کافیت برای خرید به سایت توزیع مستقیم برگ گل آلوئه ورا در ایران مراجعه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما