آلوئه ورا برای جوش های صورت

آلوئه ورا گیاهی شبیه کاکتوس می باشد که در آب و شرایط هوایی گرم و خشک بزرگ می شود، این گیاه در مناطق نیمه گرمسیری در سراسر جهان کشت می شود و گاهی به عنوان “گیاه شگفت انگیز” توصیف می شود، درختچه ای است با ساقه کوتاه.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

آلوئه ورا برای جوش های صورت و بیماری های پوستی استفاده می شده است و تصور می شد که طاسی را بهبود می بخشد و باعث بهبود زخم می شود.

ای محصول به صورت موضعی ردی پوست و حتی خوراکی استفاده می شود، استفاده موضعی از آن برای آکنه، لیکن پلان، فیبروز زیر مخاطی دهان، سندرم سوزش دهان، سوختگی ها و سمیت پوستی ناشی از تشعشع ترویج می شود، مصرف خوراکی این محصول برای کاهش وزن، دیابت، هپاتیت و بیماری التهابی روده ترویج می‌شود.

آلوئه ورا برای جوش های صورت

آلوئه ورا برای صورت

آلوئه ورا چیست؟

ژل آلوئه ورا خواص دارویی زیادی دارد برای جوش های صورت دارد و اغلب در کرم ها و لوسیون ها استفاده می شود. با توجه به باغ کیو، مرکز عالی گیاه شناسی سلطنتی انگلستان، آلوئه ورا برای قرن ها مورد استفاده قرار گرفته است و در حال حاضر محبوب تر از همیشه است.

در سرتاسر جهان، عمدتاً به عنوان محصولی برای “ژل آلوئه” که از برگ آن به دست می آید، کشت می شود و بسیار محبوب می باشد چرا که سود آن خیلی بیشتر از ضررش می باشد.

با این حال، استفاده از آلوئه ورا موضعی احتمالا بی خطر است و اگر می خواهید از آن استفاده کنید، قبل از استفاده گسترده تر روی بدن خود، آزمایش آلرژی انجام دهید (یک دایره کوچک روی پوست بمالید و 24 ساعت صبر کنید).

برخی مطالعات نشان داده اند که ژل موضعی آلوئه ممکن است به ساییدگی و سوختگی کمک کند. با این حال، NCCAM نوشت: “شواهد علمی کافی برای حمایت از آلوئه ورا برای هر یک از کاربردهای دیگر آن وجود ندارد.”

آلوئه ورا در چند سال اخیر موضوع مطالعات علمی زیادی در رابطه با چندین خواص درمانی ادعا شده بوده است. در این مقاله به بررسی برخی از این ادعاها می پردازیم و تحقیقات پشت آن را بررسی می کنیم.

تحقیقات بالینی نشان می دهد که استفاده موضعی از ژل مبتنی بر آلوئه ورا برای صورت دو بار در روز همراه با صابون پزشکی ممکن است آکنه را بهبود بخشد و به دلیل خواص ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی آن ممکن است برای بیماری های پوستی یا بریدگی های سطحی استفاده شود.

همچنین علوم پزشکی می گوید که استفاده موضعی از ژل آلوئه ممکن است بهبود سوختگی را تسریع کند، شواهدی وجود دارد که درمان با آلوئه ورا ممکن است درد ناشی از سوختگی را کاهش دهد و استفاده موضعی از آلوئه ورا ممکن است به افراد مبتلا به هرپس سیمپلکس، لیکن پلان یا پسوریازیس کمک کند.

مسئولیت سلامتی پوست خود را با این محصول بر عهده بگیرید، با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی خود در مورد هر رویکرد بهداشتی مکملی که استفاده می کنید صحبت کنید، با هم می توانید تصمیمات مشترک و آگاهانه بگیرید.

آلوئه ورا برای صورت

آلوئه ورا امروزه به طور گسترده در موارد زیر استفاده می شود:

غذا – توسط FDA به عنوان طعم دهنده تایید شده است.

لوازم آرایشی

مکمل های غذایی

داروهای گیاهی

اولین سابقه استفاده انسان از آلوئه ورا از پاپیروس مربوط به قرن 16 قبل از میلاد است. بر اساس مطالعه ای که در مجله پوست هندی منتشر شد، در مصر باستان، آلوئه ورا را “آن گیاه جاودانگی” نامیدند، نویسندگان افزودند که این گیاه قرن‌هاست که در چین، ژاپن، هند، یونان، مصر، مکزیک و ژاپن برای درمان استفاده می‌شود.

با این شرایط گفته شده و خاصیت های بی نظیرش کشور خودمان نیز این محصول که بیشتر جنبه ارایشی بهداشتی دارد را خود نیز تولید میکند و گاهی صادر نیز می کند که این امر سبب بهبود چرخه اقتصادی در داخل کشور می شود.

مطالعه‌ای که در داروسازی انجام شد و در مجله بین‌المللی زخم منتشر شد، توانایی آلوئه را در درمان زخم‌ها بررسی کرد. آنها گزارش دادند که “ژل تشکیل شده همراه با آلوئه ورا باعث بهبود قابل توجه زخم و بسته شدن زخم در موش های دیابتی در مقایسه با محصول تجاری می شود و محصول امیدوار کننده ای را برای استفاده در زخم های پای ناشی از دیابت ارائه می دهد.

 

آلوئه ورا برای جوش

آلوئه ورا برای جوش

آلوئه ورا برای جوش صورت بسیار مناسب هست ولی استفاده بیش از حد از لاتکس این محصول ممکن است خطر عوارض جانبی داروی دیگوکسین را که برای برخی از مشکلات قلبی استفاده می شود، افزایش دهد. آلوئه ورا هم به صورت ژل و هم به شکل لاتکس زمانی که از راه دهان مصرف شود ممکن است در دوران بارداری و شیردهی خطرناک باشد.

محققان تعیین کردند که آیا عصاره متانولی پوست برگ و گل آلوئه ورا ممکن است اثرات مفیدی بر سلامت انسان داشته باشد یا خیر. دانشمندان بر روی فعالیت های آنتی اکسیدانی و آنتی مایکوپلاسمی احتمالی عصاره تمرکز کردند.

مایکوپلاسما نوعی باکتری است که فاقد دیواره سلولی است، آنها تحت تاثیر بسیاری از آنتی بیوتیک های رایج نیستند و مواد آنتی میکوپلاسمی این باکتری ها را از بین می برند ضمنا آنها گزارش دادند که هر دو عصاره گل و برگ آلوئه ورا دارای خواص آنتی اکسیدانی به خصوص عصاره پوست برگ هستند و عصاره پوست برگ نیز خواص ضد مایکوپلاسمی از خود نشان داد.

مقامات بهداشت جهانی می گویند که بسیاری از ده ها مزیت درمانی مرتبط با آلوئه ورا به شواهد علمی بیشتری نیاز دارد. این بدان معنا نیست که ادعاها لزوماً نادرست هستند.

دانشمندان هشدار دادند که همه ژل‌هایی که آنالیز کردند حاوی فرم مناسب آلوئه‌ورا نیستند و آنها باید حاوی ژل تثبیت‌شده‌ای باشند که در مرکز گیاه وجود دارد تا موثر باشند.

استفاده موضعی از ژل آلوئه به طور کلی به خوبی تحمل می شود. با این حال، گاهی اوقات گزارش هایی از سوزش، خارش و اگزما با استفاده موضعی از ژل آلوئه گزارش شده است، پس باید از جایی تهیه کنیم که محصول اصل بفروشد و مورد اطمینان باشد.

ما معتقدیم که اطلاعات قابل اعتماد سلامت باید برای همه رایگان باشد تا هر فردی که لحاظ مالی نیز ضعیف است بتواند از محصول مورد نظر خود آگاهی داشته باشد.

برای خرید این محصول مفید با مراجعه به سایت ما می توانید کالای انتخابی خود را با کیفیت عالی و اصل تهیه کنید که در انجمن ما مجموعه ای از محصولات آلوئه ورا برای خرید آنلاین وجود دارد، همچنین می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از مشاوران ما بپرسید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما