قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد با خواص خنک کنندگی و آبرسانی پوست

بهترین قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد با خواص خنک کنندگی و آبرسانی پوست را نزد ما بیابید. آلوئه ورا از زمان های قدیم گیاهی پرکاربرد و بخشی از طب گیاهی است. گزنه سفید از زمان گذشته یکی از پر خاصیت ترین گیاهان دارویی بوده که همواره در درمان بسیاری از بیماری ها مورد استفاده قرار می گرفته است. همچنین مصرف و استفاده موضعی آن می تواند فواید زیادی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد با خواص خنک کنندگی و آبرسانی پوست

قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد

در کشورهای در حال توسعه، عمل پزشکی گیاهی از آغاز تمدن به کار گرفته شده است، مانند مورد اینکاها در پرو یا آزتک ها در قلمرو مکزیک. این نوع استفاده سنتی از گیاهان در درمان بیماری هایی که فرد را مبتلا می کند، نقش اساسی داشته است. طب سنتی گیاهی را می توان استفاده از انواع مختلف گیاهان و عصاره های گیاهی به عنوان روشی برای درمان پاتولوژی های مختلف تعریف کرد.

این عمل بخشی از طب مکمل محسوب می‌ شود و در طول سال‌ ها، مردم به خواص درمانی گیاهان و فوایدی که می‌ توانند برای سلامتی بیمار داشته باشند، علاقه بیشتری نشان داده‌ اند. فیتومدیسین به نوبه خود می تواند مواد مختلفی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، ترکیبات فنلی مانند تانن ها و فلاونوئیدها را ارائه دهد که به دلیل فعالیت های بیولوژیکی ضد التهابی، ضد باکتریایی، ضد قارچی، آنتی اکسیدانی و محافظت از نور به نفع سلامتی بیمار عمل می کند.

آلوئه ورا که با نام آلوئه نیز شناخته می شود، از خانواده Asphodelaceae و از کلاس Liliopsida است. از زمان های قدیم، گیاهی است که معمولا به عنوان یک شفا بخش، ضد التهاب، آنتی اکسیدان، ضد باکتری، ملین و غیره استفاده می شود. آلوئه ورا بودن یکی از گیاهان طب سنتی گیاهی با کاربرد درمانی گسترده تر به شمار می رود. مایع یا ژل آلوئه ورا 99 درصد چرب حاوی خواص و فواید بی پایان از برگ های آلوئه ورا استخراج می شود. این گیاه حاوی مواد موثره متفاوتی مانند آلوئین ها، آلوئرزین ها، ساپونین ها و لیگنین و همچنین فیبر، مواد معدنی (مانند روی، مس یا کلسیم)، ویتامین های E، C، A و اسیدهای آمینه است که باعث خواص آن می شود.

در میان موارد استفاده آلوئه ورا، ما به عنوان یک ماده آرایشی عالی اشاره می کنیم. آلوئه ورا به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و مرطوب کنندگی خود به ما اجازه می دهد تا پوست خود را از جای زخم، گزیدگی یا حتی ترک های پوستی بازسازی کنیم. آلوئه ورا به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی و شفابخشی که به آن اشاره کردیم، به ما این امکان را می دهد تا با عمل به عنوان یک محافظ نور، از پوست خود در برابر نور خورشید محافظت کنیم. گزنه تازه یک نوع داروی گیاهی می باشد که به صورت دم کرده از آن استفاده می شود و می توان از خواص آن بهره مند شد. علاوه بر این، باعث آبرسانی و رفع سوزش می شود. کاری که انجام می دهد این است که تولید کلاژن و در نتیجه الیاف الاستین پوست را تحریک می کند. به عنوان یک ضد چروک طبیعی عمل می کند زیرا مرطوب کننده است.

علاوه بر این، مواد معدنی و ویتامین های آن باعث تحریک تولید سلول های جدید و دفع باکتری ها می شود. در مورد فواید آلوئه ورا و مو باید تاکید کنیم که این گیاه یک متحد عالی در برابر آلوپسی، شوره سر و سبوره است زیرا ماده فعال آلوئین آن به عنوان یک احیا کننده مو عمل می کند. به مراقبت از لثه کمک می کند. در کمال تعجب، آلوئه ورا و خواص آن در داخل دهان عمل می کند، زیرا ضد عفونی کننده، ضد ویروسی و ضد باکتری است، باکتری ها را از بین می برد و پلاک ها را کنترل می کند. علاوه بر این، زخم ها و زخم های دهان را نیز کنترل می کند. ما بهترین قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد را در بازار ارائه می دهیم.

قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد

قیمت ژل آلوئه ورا خوراکی

آلوئه ورا عمدتاً دو ماده را ارائه می دهد که برای اهداف دارویی و آرایشی استفاده می شود. درون آنها می‌توانیم ژل شفاف و لاتکس آکیبار یا زرد را پیدا کنیم. ژل شفاف در محصولات زیبایی و درمان های پوستی مانند لوسیون ها، کرم ها و پمادها استفاده می شود. در حالی که آکیبار یا لاتکس زرد محصولی است که می تواند برای درمان یبوست استفاده شود، معمولاً به صورت خوراکی مصرف می شود. اما استفاده از آن طبق دستورالعمل مصرف و زیر نظر پزشک توصیه می شود. آلوئه ورا با داشتن اجزای غذایی مختلف که بسیاری از آنها برای حفظ صحیح تعادل داخلی بدن ضروری هستند، مانند ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و برخی آنزیم ها مشخص می شود. آلوئه ورا دارای ویتامین ها و مواد معدنی است که آنتی اکسیدان محسوب می شوند. برخی از ریزمغذی هایی که می توانیم در گیاه پیدا کنیم ویتامین های A، C، D و ویتامین های B کمپلکس (B1، B2، B6، B7، B9) و مواد معدنی منیزیم، منگنز، کلسیم، آهن، کلر، فسفر، سدیم و فلز روی. نشان داده شده است (Sadoyu, et. Al, 2021) که آلوئه ورا دارای هفت اسید آمینه از 9 اسید آمینه ضروری است که از میان آنها می توان فنیل آلانین، لوسین، لیزین، متیونین، ایزولوسین، ترئونین و والین را یافت.

آلوئه ورا معمولاً به عنوان گیاه هزار کاربرد شناخته می شود و خواص ذکر شده سرنخی از فوایدی که مصرف این گیاه می تواند داشته باشد به ما می دهد. آلوئه ورا بر فعالیت هیپوگلیسمی و کاهش دهنده چربی سیستم غدد درون ریز تاکید دارد و علاوه بر این، کلسترول خون را نیز کنترل می کند. هضم غذا را تقویت می کند: این گیاه آبدار می تواند یک متحد عالی برای کسانی باشد که از یبوست رنج می برند، زیرا به عنوان یک ملین ملایم عمل می کند و فعالیت روده را انجام می دهد. از سوی دیگر، از دیواره های معده و روده نیز مراقبت می کند تا از تحریک یا زخم جلوگیری کند.

خواص ضد درد و بازدارندگی آن باعث می شود آلوئه ورا در کنترل درد و ناراحتی فوایدی داشته باشد. کاری که انجام می دهد این است که رشته های عصبی محیطی را به گونه ای مسدود می کند که اجازه عبور ناراحتی را ندهند. آلوئه ورا همچنین اسید سالیسیلیک تولید می کند که دارای ظرفیت ضد التهابی زیادی است. به انعقاد کمک می کند: این مزیت آلوئه ورا به دلیل محتوای کلسیم، پتاسیم و سلولز آن است که امکان تشکیل فیبرها را فراهم می کند. به این ترتیب به مبارزه با واریس کمک می کند. این یک درمان خانگی است که مخصوصاً برای بعد از بارداری تجویز می شود. کاربردهای آلوئه ورا از زمینه زیبایی شناختی تا زمینه دارویی برای درمان بیماری ها و آسیب شناسی ها را شامل می شود. جهت اطلاع از قیمت ژل آلوئه ورا 99 درصد خوراکی و یا ثبت سفارش ژل آلوئه ورا با ما تماس بگیرید.

قیمت ژل آلوئه ورا خوراکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما